Telemetrija | OBD
ODB je termin koi se koristi u automobilskoj industriji, a služi za dijagnosticiranje i očitavanje sistemskih podataka iz vozila. Trenutačno je u uporabi OBD II dijagnostički konektor.
Razmještaj pojedinih pinova nije potpuno standardiziran i ovisi o pojedinom proizvođaču automobila.
Razmještaj pinova na ODB II konektoru je:
Pin 1 – Nije standardiziran
Pin 2 – BUS pozitivan (SAE J1850)
Pin 3 – Nije standardiziran
Pin 4 – Uzemljenje (-)
Pin 5 – Uzemljenje (-)
Pin 6 – CAN-High (SAE J2284)
Pin 7 – K-Line
Pin 8 – Nije standardiziran
Pin 9 – Nije standardiziran
Pin 10 – BUS negativan (SAE J1850)
Pin 11 – Nije standardiziran
Pin 12 – Nije standardiziran
Pin 13 – Nije standardiziran
Pin 14 – CAN-Low (SAE J2284)
Pin 15 – L-Line
Pin 16 – Napon baterije (+)
Koja se GPS navigacijska oprema za praćenje vozila koristi
Za spajanje na OBD II konektor koristimo GPS uređaj za praćenje vozila koji u potpunosti podržava spajanje na OBD II konektor u vozilima. Takvim načinom ugradnje GPS navigacijske opreme za praćenje vozila ugradnja se vrši po načelu „Plug&Play“, te su troškovi ugradnje znatno manji nego kod konvencionalnog spajanja GPS uređaja za praćenje vozila.
Prednosti
Prednosti OBD telemetrije za praćenje vozila su:
jednostavna instalacija,
nema troškova instalacije opreme,
širok spektar očitavanja telemetrijskih podataka,
očitavanje dijagnostičkih podataka s kontrolne ploče vozila (DTC kodovi),
korištenje akcelerometra vozila.
Najčešća uporaba
Praćenje ekovožnje,
Zaštita od krađe vozila,
Osiguranje,
RentAcar kompanije,
Osnovno praćenje.
Kontrola goriva
Slobodno nam se obratite za daljnje informacije
i rado ćemo Vam pomoći da odaberete najbolje
rješenje za Vaše potrebe.