Telemetrija On Bord

ODB je termin koi se koristi u automobilskoj industriji, a služi za dijagnosticiranje i očitavanje sistemskih podataka iz vozila. Trenutačno je u uporabi OBD II dijagnostički konektor.

Razmještaj pojedinih pinova nije potpuno standardiziran i ovisi o pojedinom proizvođaču automobila.

Razmještaj pinova na ODB II konektoru je:

Telemetrija On Bord

  • Pin 1 – Nije standardiziran

  • Pin 2 – BUS pozitivan (SAE J1850)

  • Pin 3 – Nije standardiziran

  • Pin 4 – Uzemljenje (-)

  • Pin 5 – Uzemljenje (-)

  • Pin 6 – CAN-High (SAE J2284)

  • Pin 7 – K-Line

  • Pin 8 – Nije standardiziran

  • Pin 9 – Nije standardiziran

  • Pin 10 – BUS negativan (SAE J1850)

  • Pin 11 – Nije standardiziran

  • Pin 12 – Nije standardiziran

  • Pin 13 – Nije standardiziran

  • Pin 14 – CAN-Low (SAE J2284)

  • Pin 15 – L-Line

  • Pin 16 – Napon baterije (+)

Koja se GPS navigacijska oprema koristi

Za spajanje na OBD II konektor koristimo GPS navigacijski uređaj koji u potpunosti podržava spajanje na OBD II.  Takvim načinom spajanja ugradnja GPS navigacijske opreme znatno se pojednostavljuje te se obavlja prema načelu „Plug&Play“.

Prednosti

Prednosti ODB telemetrije su:

  • jednostavna instalacija,

  • nema troškova instalacije opreme,

  • širok spektar očitanja telemetrijskih podataka,

  • očitavanje dijagnostičkih podataka s kontrolne ploče vozila,

  • korištenje alcelerometra vozila.

Najčešća uporaba

  • Praćenje ekovožnje,

  • Zaštita od krađe vozila,

  • Osiguranje,

  • RentAcar kompanije,

  • Osnovno praćenje.

ODB konektor

Slobodno nam se obratite za daljnje informacije
i rado ćemo Vam pomoći da odaberete najbolje
rješenje za Vaše potrebe.

Kontaktirajte nas