Rješenja za sanitetski prijevoz

Sanitetski prijevoz u RH je vrlo kompleksan sustav prijevoza zbog činjenice da uz standardne probleme u organizaciji prijevoza on ima i komponente da organizira prijevoz pacijenata dakle ljudi uz visoko standardizirane zakonske norme koje su logične i potrebne iz aspekta sigurnosti pacijenata, no u isto vrijeme znatno kompliciraju organizacijsku shemu prijevoza što iziskuje posebno prilagođena rješenja koja upravo zbog rada s bolesnim ljudima imaju zadatak da u isto vrijeme povećaju:

  • kvalitetu usluge prema pacijentu
  • učinkovitost i organizaciju pružatelja usluge

Imamo rješenje

Vodeći se glavnom misijom te koristeći znanje i iskustvo koje imamo unutar djelatnosti, napravljen je sustav SanitetNET. SanitetNET je profesionalni sustav za organizaciju i upravljanje transportnim procesima unutar sanitetskog prijevoza Republike Hrvatske. Trenutačno je jedini sustav takve vrste u Republici Hrvatskoj koji u potpunosti prati i kontrolira sve bitne procese u organizaciji sanitetskog prijevoza.

Samo rješenje koncipirano je na način da pružatelju usluge sanitetskog prijevoza omogućava potpun nadzor nad procesom u realnom vremenu od trenutka zaprimanja naloga za sanitetski prijavoz do trenutka povratka pacijenta na destinaciju.

SANITET NET koristi svu naprednu optimizacijsku logiku u organizaciji procesa gdje kroz module rješava svaki zadatak unutar procesa:

  • Zaprimanje naloga za sanitetski prijevoz kroz aplikaciju,

  • Organiziranje zaprimljenih naloga u prijevozne jednice,

  • Jasan nadzor nad raspoloživim kapacitetima,

  • Uvid u trenutna stanja izvršenja,

  • Automatizirano popunjavanje putnog radnog lista i obvezne knjige sanitetskog prijevoza,

  • Automatsko fakturiranje prema HZZO-u,

  • GPS praćenje svih voznih jednica kao kontrola koraka u procesu,

  • Uvid svih instanci i organizacijskih jednica u procese u realnom vremenu.

Prednosti i učinci

SanitetNET omogućuje brze i konkretne učinke u segmentima:

  • radnog vremena organizacijskog lanca unutar procesa,

  • radnog vremena operativnog osoblja,

  • troškova potrošnje goriva,

  • amortizacijskih troškova,

  • troškova vremena koje je potrebno za administrativne poslove.

Organizacija i administracija

  • organizacijskoj strukturi,

  • učinkovitosti,

  • sigurnosti,

  • smanjenju i kontroli troškova,

  • procesu fakturiranja HZZO-u,

  • nadzoru,

  • optimizaciji poslovanja.

Širi društveni učinak

  • povećanje razine usluge prema pacijentima,

  • smanjivanje vremena čekanja na sanitetski prijevoz,

  • povećanje razine sigurnosti pri sanitetskom prijevozu pacijenata,

  • povećanje pouzdanosti u instituciju,

  • povećanje ugleda institucija,

  • povećanje učinkovitosti cijelog sustava.

Rješenja za sanitetski prijevoz

Aplikacija Sanitet

Korištenje FMLC aplikacija sanitet

Slobodno nam se obratite za daljnje informacije
i rado ćemo Vam pomoći da odaberete najbolje
rješenje za Vaše potrebe.

Kontaktirajte nas